Реферати українською » Реклама » Міжнародна реклама


Реферат Міжнародна реклама

Страница 1 из 8 | Следующая страница

Зміст

Запровадження

Міжнародна реклама в інтернеті

Техминимум

Види міжнародної реклами в інтернеті

Баннерная реклама

Пошукові Системи і Каталоги

Е-mail маркетинг

Халява в інтернеті

Закладки в браузері

Перехід по неіснуючому URL

Укладання

Список використовуваних джерел


Запровадження

 Зараз як ми країни, і там інтернет стає активний учасник життя. Звісно, у країнах этопроявляется більше: внизу ставлять експерименти з людьми, які мають цілий рік жити у самотині і лише комп'ютер та інтернет покликані развлекатьих, з допомогою Інтернету мають вершитися купівлі й таке інше. З допомогою Інтернету знаходять родственников,общаются, одружуються, роблять купівлі, будують величезні багатства. Інтернет – блискуче місце для реалізації творчих прагнень. Інтернет хорошосочетает у собі майже всі те, що придумало людство чи успішно це заміняє, це активна середовище.

 Поєднуючи це можна говорити про рекламі.

 Реклама досить швидко добулася інтернет, відразу ж, як він став доступний широкого кругапользователей. Спочатку це термінали, Fido, e-mail, коли реклама було лише поштової, потім появлениеконцепции WWW і бурхливий розвиток Інтернету в візуальної частини. Зображення – ось що перехопило інтернет, тепер то це вже побольшей ступеня web. Реклама вийшла нового рівня – візуальний. З'явилися картинки, аналоги звичайній друкованої реклами в интерактиве, потім картинки-ссылки і этооткрыло нову бік світу реклами. Якщо цього часу реклама була пасивної, нині вона почала активної. Поява CGI,Java, SWF ще більше додали активності новому дітищу комерції – інтернет рекламі.

 Проте, невдовзі по тому, як завершилися основні технологічні моменти постало питання: робити правильнуінтерактивну рекламу? Якими методами застосовувати? З'явилися перші ресурси, які висвітлюють цієї проблеми. Спершу США, потім у Європі і у 1996 годуу нашій Росії. Стало зрозуміло, що у вона найчастіше такий рекламою займаються непрофесіонали: або програмісти, або дизайнери, і, зачастую,даже професіонали у різних сферах реклами, навіть у малою мірою не інформовані у тому понятті, як інтернет-реклама.

 Мета цієї роботи – ознайомити з такою явищем, як інтернет-реклама і треба постаратися освітити його в международныхмасштабах, цим намітивши тенденцію її розвитку майбутньої Росії.

Міжнародна реклама винтернете

Техминимум

 Що таке інтернет? Щоб зрозуміти схему роботи мережевий рекламынеобходимо знати загальні принципи роботи самого Інтернету. (тут і далі поняття інтернет і webвживаються як синоніми).

  У основі лежить можливість обміну – текстовій, графічної (фотографії, малюнки, відео) і звуковоймежду двома і більше комп'ютерами, які перебувають будь-якій відстані друг від одного й мають фізичну можливість сполуки (через телефонні провода,беспроводная зв'язку з можливістю її прийняття). Обмін інформацією може бути наступних рівнях:

1. Один одного (персональна листування).

2. Один до багатьох і навпаки (принцип праці будь-якої web-сервера: кілька користувачів із різних куточків планети (багато одного) запрашиваютинформацию – сервер (один до багатьох) надає цю інформацію).

3. Багато до багатьох. (IRC-каналы, ICQ-чат).

  За основу передачі в інтернеті узяли HTML-код, котрі можуть формуватися (чи змінюватися) сервером на запит пользователя(технологии ASP, CGI) або ж самим користувачем (технологія JavaScript). У HTML-коды могутвставляться коди інших (надзвичайно важливий момент, у якому побудована практично вся реклама в інтернеті).

 HTML. HTML – мову розмітки гіпертексту (Hyper Text Markup Language чи скорочено HTML).

  HTML-код – це звичайне текстовий документ, який містить у собі повну інформацію для браузери опараметрах її виведення документа екран, і текстову інформацію web-документа, і навіть інформацію про місце храненияграфической і звуковий інформації у цьому сервері (іншому сервері чи комп'ютері користувача) і параметрах її виведення з вікна браузери.

<html>

<head><title>Это рекламний документ</title></head>

<body>

<img src = ”pic.jpg” alt = “зображення магазина”>покупайте хліб ми

 </body>

</html>

  Вище наведено зразок HTML-кода, що у заголовку вікна напише «Це рекламний документ», справа выведеткартинку, а зліва текст «купуйте хліб ми».

  Зауважу, що графічні файли, здебільшого, зберігаються у форматах GIF і JPG, тому що ці формати самі економічні з графических,и і вони найпоширеніші формати графічної реклами в інтернеті.

 Гиперссылки. HTML має однією визначною властивістю, яке лежитв основі web-рекламы – гіперпосилання: переглядаючи один документ і зустрічаючи гіперпосилання (надалі просто посилання)користувач може у цій засланні переключитися в інший документ, який веде ця посилання.

 Браузеры.  Браузер (від анг. browser - оглядач) – переглядач web-страниц, який виконує завантаження з сервератребуемого користувачем документа; виконує скачування зображень, посилає інші запити, й приймає відповіді. Браузер є посередникомзі спілкуванням користувача і web-узла. Різні марки браузерів можуть по-різному інтерпретувати HTML-коды, може мати разныйнабор розширень, різну підтримку тих чи інших функцій обробки коду на клиентском комп'ютері і безліч нюансів, що найчастіше роблять один итот ж документ читабельним щодо одного браузері і немає не читабельним й інші.

  На цей час існують два найпопулярніших браузери: Netscape Communicator (прибл. 20% користувачів) і Microsoft InternetExplorer (прибл. 80%).

Види международнойрекламы в інтернеті.

  Рівень російської нафти й міжнародної (західної) реклами не можна порівнювати як і оффлайновой, і у онлайнової рекламі. Річ не вособенностях менталітету російського людини, а різному рівні технічних засобів й матеріальної базенаселения. Коли Заході інтернет віддавна став звичним явищем, то нашій країні ще й просто комп'ютер найчастіше викликає здивування й недоумение,не кажучи вже про інтернеті. До того ж статистика показує, що це територія, що становить сьому частина суходолу на інтернеті займає усього соту частина, то естьпроще кажучи має сенс тільки 1% світових інтернет-ресурсів. У сфері Росія відстає як за обсягом й рівнем технічних стредств, а й у уровнюметодов, застосовуваних інтернет-рекламі.

 Проте, поняття міжнародна інтернет-реклама значить, що це тільки реклама західних серверів намеждународном рівні. У російському, та й лише у російському, інтернеті рекламу можна розгледіти з кількох сторін:

1. Локальна інтернет-реклама. Сюди можна віднести регіональні рекламні мережі, наприклад вИркутске це «Ирбис». У такі мережі потрапляють ті ресурси, розташовані біля, охватываемой цієї мережею спочатку, тобто в«Ирбис» що неспроможні потрапити ресурси з Новосибірська чи Владивостока.

2. Міжнародна інтернет-реклама. Власне, це решта реклама у російському, і только,интернете. Склалося отже, наприклад Russian Link Exchange (RLE), незважаючи навіть у слово «Russian» в назві, є міжнародної мережею, онаохватывает безліч ресурсів Росії, країн колишнього СРСР і пояснюються деякі рускоязычные зарубіжні ресурси.

3. Винятково російська інтернет-реклама (дуже малий відсоток Росією). Річ у тім, будь-яка сеть,если вона спочатку не обмежує в покрываемом просторі нас дуже швидко виходить із рамок однієї країни й стає міжнародної. Це жеотносится і до різним пошукових системам і каталогам.

 Отже розподіл міжнародний і російську рекламу дуже умовно, оскільки вони дуже багато в чому перетинаються і часто неотвечают звичному визначенню «міжнародна» чи «російська», проте все-таки поняття російської реклами є складовою понятия«международная».

 Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті характером рекламованих одиниць ділиться на частини:

1. Реклама оффлайновых товарів та послуг.

2. Реклама інтернет-ресурсів.

 Коли баннере написано, наприклад, «У іркутському магазині за адресою: Урицького, 15, ви можете купити кофтинки з новойитальянской колекції», така реклама стосуватиметься до першого пункту, якщо ж баннере ви не побачите напис «Тисни сюди ти дізнаєшся, де у Иркутскеможно купити кофтинки з італійської колекції», це вже віднесено до другому пункту. Інакше кажучи, реклама итернет-ресурсов покликана подниматьтраффик цих ресурсів.

 Ось спектр основних методів, які используюся в інтернеті для розкрутки будь-якого ресурсу чи реального товару:

1. Баннерная реклама.

2. Рейтингові системи та тематичні каталоги.

3. Е-mail маркетинг.

4. Халява в інтернеті.

5. Закладки в браузері.

6. Перехід по неіснуючому URL.

 Перш ніж, який у мене розгляну кожен із пунктів докладно слід надати пояснення деяким словами, які використовуються у интернет-рекламе,некоторые поняття містять у собі деякі технічні моменти.

 Advertiser (рекламодавець): Фізичне, юридичне чи віртуальне лицо,размещающее за плату свою рекламу (у разі баннер) на web-сайті видавця. Рекламодавець має власний (або зовсім) web-сайт, який ведетссылка з размещаемого баннера.

 Banner (баннер, фантик): Графический файл (GIF, JPG), помещаемый на web-страницу иимеющий гіперпосилання в іншу (рекламируемую) сторінку. Зазвичай, має прямокутну форму. Задля більшої швидкої завантаження баннера, системи показовбаннеров зазвичай накладають нею обмеження з розміру (наприклад трохи більше 15 Килобайт). Отож зробити барвистий, анимированный баннер, та й ещеуложиться в жорсткі вимогами з розміру файла це часто буває складним завданням. Найпоширеніший розмір баннерів 468 на 60 пикселей, хоч окрім этогосуществует чимало баннерів інших розмірів. Поки офіційні стандарти на розміри баннерів не прийнято, але вже настав давно існують рекомендации,которых стоїть дотримуватися.

 Banner Advertising (банерна реклама): Найефективніший засіб раскручивания(увеличения відвідуваності) web сайту, і навіть потужний інструмент для создания/улучшения іміджу компанії - продукції - послуг тощо.

 Branding (іміджева реклама): При іміджевої рекламі з допомогою баннерів рекламодательставит метою не залучення на сайт якомога більшої кількості відвідувачів, тобто создание/улучшение свого іміджу серед користувачів сети.Здесь важливий й не так відгук баннера, як його здатність запам'ятовуватися й покращувати імідж рекламодавця.

 Banner Exchange Services (системи обміну показами баннерів): Спеціальні системы,которые виробляють взаємообмін показамибаннеров між своїми учасниками. За свої послуги зазвичай беруть певні проценти від показів. Наприклад, Reklama.ruпокажет 85 баннерів рекламованої сторінки зі сторінок інших учасників, якщо рекламируемая сторінка покаже 100 чужихбаннеров.

Burn out of a banner (згоряння баннера): Принаймні показу баннера у певному баннерної системі чи певному web-сайті увеличиваетсявероятность те, що він показаний одному й тому користувачеві кілька разів. І це, своєю чергою, спричиняє падіння відгуку баннера. Час, за котороебаннер "згорить", залежить від інтенсивності його показу і південь від того, наскільки широкої аудиторії він демонструється (при однаковою интенсивностипоказов баннер, який крутиться з великої кол-ві різних web-страниц, згорить негаразд швидко). Від згоряння баннера залежить від двох параметрів - Site Reach і SiteFrequency (ці терміни застосовні як до web-сайтам, до баннерным системам). Тематика і дизайн баннера не впливають на швидкість его"сгорания".

 Cached banner (кеширование баннерів): Часто користувач бачить баннер на кілька разчаще, ніж фіксується у системі. Річ у тім, що баннер то, можливо закеширован браузером користувача, й така його завантаження станеться ні з серверу, анепосредственно з локального диска користувача. І, відповідно, система має не знатиме про чергового показі баннера. Крім кеширования браузером естьвариант, що баннер буде закеширован, наприклад, на прокси-сервере провайдера. І це разі система має не зафіксує показ.

 Кеширование, з одного боку, значно знімає завантаження каналів Інтернет, дозволяє негонять знову і знову, наприклад, здоровий графічний файл з Америки, а й просто скачати його з проксі-сервера свого провайдера або ще швидше з кеша браузерапользователя, з другого боку, часто кеширование робить статистику відвідин сторінок, статистику показів баннера тощо. менш точної, какхотелось б.

 Click-Through (натискання, клік): Коли очі користувачеві попадеться баннер і він егозаинтересует, користувач клацає нею мишею. Користувач як і може натиснути баннер з нудьги чи випадково. Після щиглика, його браузер начинаетзагружать сторінку, яку рекламує цей баннер. Усе це трансакція і називається клік.

 Cookies: - невеличкий шматочок даних, якими web-сервер позначає браузер пользователяпри його відвіданні. При наступному візиті сервер знатиме, що це користувач тут був і, наприклад, стане показувати йому хоча б баннер,что показував минулого разу. У витончених системах з допомогою cookies-технологии можливо вивчити пристрасті відвідувача і кожному визитепоказывать йому відповідну рекламу.

 CPM: Вартість за тисячу показів баннерів.

 CPS (cost per sale): Вартість однієї продажу. Произведем нехитрі розрахунки. Нехай CPMсоставляет 15$. CTR використовуваного баннера 3%. Відомо, що 1 з 50-ти відвідувачів серверу робить купівлю (якщо це інтернет-магазин). Прибуток від продажисоставляет 20$:

 - за 150 доларів маємо 10 000 * 3% = 300 відвідувачів.

 - куплять товар 300 / 50 = 6 відвідувачів.

 - власник запрацює 6 * 20 = 120$.

 Отже, заробіток становить 120$, витративши 150$. Насправді не все буде так погано! Частьпользователей, які вчинили купівлю, повернуться кілька днів зробити нову, хтось розповість послуги друзям, внаслідок, вкладені деньгипринесут прибуток.

 CPV: Вартість за відвідувача. Крім продажу показів баннерів, існує практика,когда розрахунок ведеться за кількість відвідувачів, які потрапили на сайт рекламодавця через баннер. Посетителем вважається людина, кликнувший на баннер (хоча насамом справі користувач може натиснути кнопку back (повернутися) свого браузери доти, як рекламируемая сторінка загрузиться). Стоимоcть одного кліка (CPV) всреднем становить 10 -12 центів.

 CTB (абревіатура від Click-To-Buy ratio): ставлення числа відвідувачів, які взяли потрібне решение(в приватному разі -- котрі купили послугу чи товар), до котрі відвідують сервер рекламодавця по засланні. 

 CTI (абревіатура від Click-To-Interest): ставлення числа посетителей,заинтересовавшихся сервером (які відвідали кілька його сторінок, і тих, що повернуться потім, і тих, що запам'ятали його адреса київська і факт існування) до числупришедших на сервер рекламодавця по засланні.

 CTR (click/through ratio, відгук баннера): Найважливішою характеристикою баннераявляется ставлення числа кліків на баннер до його показів. Тож якщо баннер показали який або сторінці 1000 раз, а натиснули нею и,соответственно, потрапили на сайт 50 людина, то відгук такого баннера дорівнює 5%. За статистикою середній відгук ("click/through ratio") у баннеров,используемых в WWW - 2,11%.

 Технологічні залежності:

 CTR залежить від баннера та соціальні обставини його показу, CTB і CTR залежать ще й серверу рекламодавця. Отже, для баннера CTR неявляется єдиним параметром - CTB і CTI є також важливими, хоча ні способу обчислити їх значення, оскільки немає

Страница 1 из 8 | Следующая страница

Схожі реферати:

Навігація